Systeembeheer en ondersteuning

Eén aanspreekpunt voor al uw ICT vragen!

DH-IT ontzorgt. Dat betekent dat je bij DH-IT naast IT advies en aanschaf van hard- en software ook terecht kunt voor proactief systeembeheer, monitoring en ondersteuning van je werkplekken, servers, randapparatuur of cloudoplossingen door deskundig en gecertificeerd personeel.

 

Doordat wij op de hoogte zijn van de nieuwe ontwikkelingen op gebied van o.a. NAS, Cloud, Windows Server, Backup en Office 365 zijn wij in staat om jouw bedrijf te ondersteunen bij het dagelijkse ICT beheer.

 

Onze helpdesk maakt gebruik van TeamViewer, zodat wij snel kunnen ingrijpen en niet op locatie hoeven te komen. Eén vast aanspreekpunt voor al je vragen en problemen op ICT gebied, duidelijk en efficiënt!
 
Eén aanspreekpunt

Nooit meer van het kastje naar de muur. DH-IT zorgt als centraal aanspreekpunt voor antwoorden op al uw vragen en problemen.

Ontzorgen

DH-IT systeembeheer ontzorgt op het gebied van het beheer van de ICT infrastructuur zodat jij zorgeloos en ongestoord kunt werken.

Proactief systeembeheer

Voorkomen is beter dan genezen. Met proactief systeembeheer zijn we problemen voor en zorgen we voor een storingsvrije en stabiele werkplek.

Duidelijke afspraken

Vastgelegd in een systeembeheerovereenkomst.

In een systeembeheerovereenkomst (of Service Level Agreement – SLA) worden alle afspraken en werkzaamheden vastgelegd zodat duidelijk is wat je van ons mag verwachten en wat het gaat kosten. Liever niet gebonden aan een vast contract? Ook incidenteel en op afroep helpen wij u graag.

Zo maken we ook afspraken over wanneer we je kunnen helpen (bereikbaarheid: binnen kantooruren, buiten kantooruren of 24×7) en hoe snel we daarmee beginnen (response- en oplossingstijden).

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Voor al uw vragen kunt u gebruik maken van het onderstaande contactformulier.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bel ons op:

06 - 27 505 987

Whatsapp ons:

06 27 505 987

Mail ons op:

info@dhict.nl