Systeembeheer en ondersteuning
Eén aanspreekpunt voor al uw ICT vragen!
DH-IT ontzorgt. Dat betekent dat je bij DH-IT naast IT advies en aanschaf van hard- en software ook terecht kunt voor proactief systeembeheer, monitoring en ondersteuning van je werkplekken, servers, randapparatuur of cloudoplossingen door deskundig en gecertificeerd personeel.
Doordat wij op de hoogte zijn van de nieuwe ontwikkelingen op gebied van o.a. NAS, Cloud, Windows Server, Backup en Office 365 zijn wij in staat om jouw bedrijf te ondersteunen bij het dagelijkse ICT beheer.
Eén aanspreekpunt
Nooit meer van het kastje naar de muur. DH-IT zorgt als centraal aanspreekpunt voor antwoorden op al uw vragen en problemen.
Ontzorgen
DH-IT systeembeheer ontzorgt op het gebied van het beheer van de ICT infrastructuur zodat jij zorgeloos en ongestoord kunt werken.
Proactief systeembeheer
Voorkomen is beter dan genezen. Met proactief systeembeheer zijn we problemen voor en zorgen we voor een storingsvrije en stabiele werkplek.
Duidelijke afspraken
Vastgelegd in een systeembeheerovereenkomst.
In een systeembeheerovereenkomst (of Service Level Agreement – SLA) worden alle afspraken en werkzaamheden vastgelegd zodat duidelijk is wat je van ons mag verwachten en wat het gaat kosten. Liever niet gebonden aan een vast contract? Ook incidenteel en op afroep helpen wij u graag.
Zo maken we ook afspraken over wanneer we je kunnen helpen (bereikbaarheid: binnen kantooruren, buiten kantooruren of 24×7) en hoe snel we daarmee beginnen (response- en oplossingstijden).